اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کاهش موجودی 8000 فقره‌ای پرونده‌های دادگاه‌های تجدید نظر در شمال استان اصفهان

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به تاسیس دادسرای نظامی در کاشان گفت: این اقدام باعث افزایش میزان رضایت‌مندی عمومی به خصوص برای مردم شمال استان شد به طوری که نتیجه آن کاهش چشمگیر موجودی پرونده‌های محاکم تجدید نظر از ۱۶هزار فقره به حدود ۸هزار فقره بوده است.

کاهش  موجودی 8000 فقره‌ای پرونده‌های دادگاه‌های تجدید نظر در شمال استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، محمدرضا حبیبی در جلسه‌ای که با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور برگزار شد، از همدلی و هماهنگی خوب میان مسؤولان در سطح استان گفت و اظهار داشت: خوشبختانه با هماهنگی و همدلی که بین مسؤولان، اعم از قضایی و اداری در مدیریت کلی استان حاکم است توفیقات خوب و نتایج مطلوبی را در خدمت‌رسانی شایسته به مردم در بخش‌های مختلف شاهد هستیم و بی‌شک انتظار مردم نیز جز این نخواهد بود.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان افزود: در دستگاه قضایی استان نیز به همت بلند قضات و کارکنان با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق منویات ریاست قوه‌قضائیه در مسیر تحول، گام برداشته می‌شود.

وی از تاسیس دادسرای نظامی در کاشان ابراز خرسندی کرد و خاطرنشان کرد: این اقدام در کنار استقرار چهار شعبه دادگاه تجدیدنظر استان در کاشان منشا آثار و برکات بی‌شمار و باعث افزایش میزان رضایت‌مندی عمومی به خصوص برای مردم شمال استان شد به طوری که نتیجه آن کاهش چشمگیر موجودی پرونده‌های محاکم تجدید نظر از ۱۶هزار فقره به حدود ۸هزار فقره بوده است.

حبیبی در پایان از خدمات شایسته مهدی تشکری در مدت تصدی در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تقدیر کردو انتصاب سید محسن بنیمی که پیش از این مسؤولیت شعبه 26 دادگاه تجدیدنظر استان را عهده‌دار بود به عنوان رئیس جدید این سازمان تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول